TSM-AKADEMİK EĞİTİM – YURT İÇİ VE YURT DIŞI GÜZEL SANATLAR LİSELERİNE, FAKÜLTELERİNE, BİLSEM RESİM SINAVLARINA HAZIRLIK EĞİTİMİ-Açık Kaynak

 

https://nursengorseldil.wordpress.com/2022/06/12/onsoz/ ÖNSÖZ’ü lütfen okuyunuz.

Yetenek sınavlarına katılan sanat yolcuları;  Sınav odaklı programla B İLSEM, GSL, GSF sınavlarına hazırlık açık ve saklanabilir, etkileşimli video görüntülü derslerden yararlanabilirsiniz.

💻 Yakınlaştırma derslerimi z / Temel sanat eğitimi teknik çalışma Çevrimiçi derslerimizin görebileceği sayfalar :

https://youtube.com/user/ngorsen 

https://YouTube.com/@gorseldil

 https://www.instagram.com/nursengorseldil 

 https://www.instagram.com/gorseldilsanat  

Buca Eğitim Fakültesi Resim Bölümünü birincilikle bitirmiş, Lise ve İlköğretimde resim öğretmeni olarak çalışmış MEB’den emekli,

Resim çalışmaları yoluyla pedagojik ve kişisel gelişim üzerine ART TERAPİ seansları ekip çalışması içinde yer alarak, uzman psikiyatri ve psikologlarla ortak çalışmalar yapılarak ve 1993’ten günümüze sınav odaklı atölye çalışmaları ile başlangıçta evde ve yurtdışı okulların görsel sınava dahil edilmiş resim teknikleri ve uzman sanatlar Eğitimi& Ressam NurşenGörseldil gözetiminde sınavlarınıza hazırlanabilirsiniz.

Ders videolarını izleyip-çevrimiçi derslerden faydalanabilirsiniz:

https://youtube.com/user/ngorsen 

https://nursengorseldil.wordpress.com/2022/06/18/cocuk-ve-gorsel-dili/

👀 Yetenek Sınavlarına Hazırlık Akademik Eğitimde: Temel Desen çizimi/anatomi, perspektif ve imgesel tasarım bilgileri verilir, doğru uygulamalar yapılır. Çizim eğitimi sanat, teknik ve insan üçlemesiyle devam ediyor. Çalışmalarda öğrenci, öğrenme düzeyine uygun ilerler. Bu amaçlanan emek ve eğitim ancak kişisel eğitimin gerçekleşmesiyle gerçekleşir. Hazırlığa yeni-sıfırdan devam edenin, Temel çizim aşamasında ve anatomik eğitimde geometrik formlarla düşünülebilmesi. Biçimi irdeler-analiz eder, geometrik biçim anlayışını kazanır. Kompozisyonun genişletilmesi genişletilebilir, görsel hafızasını genişletebilir, arşivleme genişletilebilir.

Görme Eşiğini aşmış olanlar, tekniklere hakimdir. Canlı-cansız tüm varlıkları, nesneleri, figürleri, mekanları çizmek için öğrenilen pek çok yöntemin kendi pratiklerine göre sürekli-düzenli ve dikkatli bir şekilde öğretilmelidir. Aksi takdirde kişisel bilgilerin ve yönlendirmelerin hiçbir şekilde saklanması yapılmaz. Görüşünü rutinde pratik uygulamanın hiçbir şey yapmaması. ELİNİZ KALEME ÂŞIK OLSUN.


MEB BİLİM SANAT MERKEZLERİNİN İLKOKUL 1.2.3. SINIF ÇOCUKLARIMIZA OKUL DESTEĞİ İLE KAZANDIRDIKLARI Sanat alanındaki ilgi ve ilgi olan tüm birimlerin Bilsemli olma haklarıdır. Umarım ileride BİLSEM çoğaldığında, Merkezlerde eğitim alacaklarının bol ve dağıtılması, bireysel ön değerlendirme uygulamaları baraj sınavları kolaylaşır.
Bütün çocuklar zekidir, ama bazı çocukların kabul etmesi daha zekidir. Güçlü hafıza, karmaşık sistemler ve muhakeme yeteneği, sorgulayan ve eleştirel bakış açısı, yüksek performans ve ince anlayışlar ile yaşlarının önünde olan bu çocuklar, ‘üstün zekalı’ olarak isimlendiriliyor. Eğer böyle bir rapora sahipseniz hem çok sayıda hem de büyük bir sorunla karşı karşıya kalabilirsiniz. Çünkü üstün zekalı çocuk hayatı ve eğitimi hiç de kolay değil.  Üstün zekalı olup, özel öğrenme gücü ve dikkat eksikliği nedeniyle desteklenmeyen bir çok desteklenerek sürdürülmekte, kişilik gelişimleri etkilenmektedir.BİLSEM KAZANIMLARI:
Özel anlık öğrenme ki ünlülerden Albert Einstein, Leonarda da Vinci, Agatha Cristie, Auguste Rodin, Sir Winston Churchill bunlardan bazılarıdır. -ORTAOKULDAN SONRA GÜZEL SANATAR LİSELERİNE SİNAVSIZ GİREBİLİRLER. -TÜRKİYE’DEKİ DESTEK EĞİTİM PROGRAMLARINDAN YAARLANARAK AYRICALIK KAZANIRLAR. -KENDİSİYLE AYNI DÜZEYDE OLAN YAŞDAŞLARI İLE BİRLİKTE OLUR

-ÜZ ÇOCUKLARIMIZ, İLKOKULDAN LİSE SON SINIFA KADAR DEVLET DESTEĞİ İLE OKULLARININ DEVAMI OLARAK BİLİM SANAT MERKEZLERİNDE YETİŞTİRİLİR. Yetenekli tüm özelliklerden bu haklardan yararlanmalı ancak merkezden az, sınavlara katılma çok ve barajlar zorunludur.



BİLSEM Sınav yönlendirme hazırlık resim atölyesi gurup çalışması;Tanıma ve görsel yetenek şekli testini değiştirerek 2. bireysel değerlendirme sınavına hak kazanan parçaları, sınav odaklı yetiştiriyoruz.
Çocuklarımıza ve ailelere faydalı olabilmemiz dileğiyle..

DESEN -PERSPEKTİF ÇALIŞMA ÖRNEKLERİMİZ-tıklayınz

 

Resmi1
gülen_çizim
ONLAR GÖRSELDİL SANATEVİ İLE KAZANDILAR ile   gorseldil
ÖĞRENCİ GÖRÜŞLERİ tıklayınız. BİLSEM DRAMA OYUNLARIYLA YENİ TASARIM ÇİZİMLERİ  GSL, GSF-FİGÜR POZLAMA, MEKAN TASARIMI GSL, GSF-HAREKETTEN YOLA ÇIKARAK ÖYKÜLEME